چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
ا

حوزه/ با حضور استاندار هرمزگان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد و شرکت نفت آفتاب بندرعباس در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت در حوزه ساخت مسکن، کمک به ایتام و تأمین بسته‌های معیشتی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، ظهر امروز طی مراسمی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد کشور، مدیرعامل شرکت نفت آفتاب بندرعباس و جمعی از مسئولین، تفاهم نامه همکاری مشترک میان شرکت نفت آفتاب بندرعباس و کمیته امداد استان منعقد شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه این جلسه اظهار داشت: رفع محرومیت یکی از رسالت‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی است که در این راستا از ظرفیت صنایع مختلف استان کمک گرفته‌ایم.

وی درخصوص جهت بخشی به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع افزود: تلاش ما استفاده از این ظرفیت مهم در ایجاد اشتغال، محرومیت زدایی، مسائل بهداشتی، درمانی، خدمات پزشکی، مسائل اجتماعی و آموزشی بوده و امروز نیز تفاهم نامه دیگری منعقد شد که بر اساس آن شرکت نفت آفتاب بندرعباس یاریگر کمیته امداد خواهد بود.

استاندار هرمزگان همچنین، اقدامات صنایع استان بویژه شرکت نفت آفتاب بندرعباس در این مسیر را قابل تقدیر دانست و گفت: این شرکت علاوه بر کمک به مسائل آموزشی و ساخت مدرسه، در مسائل بهداشتی و درمانی نیز فعالیت خوبی داشته و امروز در کنار کمیته امداد هستند که باتوجه به افزایش میزان تسهیلات و اعتبارات استان می‌تواند کمک خوبی در حل مشکل محرومان و نیازمندان باشد.

دوستی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید، گفت: شهید رئیسی دنبال کننده گفتمان رهبر معظم انقلاب و از جمله افرادی بود که همیشه دغدغه نیازمندان و محرومان را به صورت جدی داشت و در این دولت کارهای خوبی برای کمک به نیازمندان انجام داد.

وی افزود: یکی از این اقدامات حذف سهم آورده اولیه مددجویان کمیته امداد در طرح نهضت ملی مسکن بود که کمک شایانی به افراد نیازمند برای خانه دار شدن کرد.

گفتنی است مطابق این تفاهم نامه مقرر شد شرکت نفت آفتاب بندرعباس در زمینه ساخت 200 واحد مسکونی، تامین 4 هزار بسته معیشتی، حمایت از ایتام و تامین وسایل سرمایشی با کمیته امداد استان هرمزگان همکاری کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha